II EDYCJA BENEFITS FESTIVAL

BENEFITS FESTIVAL to spotkanie liderów rynku produktów benefitowych z osobami odpowiedzialnymi za politykę benefitową w firmach.

  • BENEFITS EXPO – kilkadziesiąt firm oferujących produkty benefitowe i kilkukrotnie więcej potencjalnych Klientów
  • BENEFITS FORUM – rozmowy o budowaniu polityki benefitowej, dobrych praktykach i kwestiach formalno–prawnych WIĘCEJ
  • BENEFITS AD CHANNEL – wystąpienia eksperckie i dobre praktyki, Prezentacja produktów benefitowych Partnerów
  • BOOK OF BENEFITS– wszystko o rynku benefitów w Polsce WIĘCEJ

Organizator

Organizatorem II EDYCJI BENEFITS FESTIVALjest Link Concept. Link Concept to zespół doświadczonych menedżerów projektów, specjalizujących się w  organizacji  eventów  –  konferencji,  kongresów,  imprez  plenerowych  i  wielu  innych form spotkań oraz szkoleń i warsztatów.

Miejsce

II EDYCJA BENEFITS FESTIVAL odbędzie się w zabytkowych wnetrzach DOMU TOWAROWEGO BRACIA JABŁKOWSCY, który mieści sie w Warszawie przy ul. Brackiej 25.

Historia budynku sięga 1914 roku. Sześciopiętrowy gmach zaprojektowany przez wybitnych architektów Karola Jankowskiego i Franciszka Lilpopa uznawany jest za jedną z najwspanialszych budowli wczesnomodernistycznych w Polsce. Do dziś zachwycają witraże, zdobiący całe wnętrze przestronny holl, czy schody łączące poszczególne kondygnacje. O niepowtarzalności tego miejsca decyduje fakt, że spotyka się w nim historia ze współczesnym rytmem życia stolicy. Niewiele jest takich miejsc w Warszawie, a w ścisłym jej centrum to prawdziwe wyjątki.